اشتراک هایی که برای نخستین بار درخواست می شوند، به دو دسته اشتراک های شخصی و اشتراک های اداری تقسیم می شوند.
 
اشتراک شخصی: 
متقاضیان اشتراک شخصی پس از مراجعه به واحد IT محل خدمت خود با ارائه کارت شناسایی به کارشناس IT، نام کاربری و رمز عبور خود را از طریق پیامک دریافت می نمایند و کارشناس IT راهنمایی های لازم جهت خرید حجم را در اختیار کاربر قرار می دهد.
 
 
اشتراک اداری: 
متقاضیان اشتراک اداری باید با مراجعه به کارشناس IT محل خدمت خود، درخواست خود را شفاهاً ارائه نمایند، سپس کارشناس IT با نیازسنجی و تایید مدیریت واحد مربوطه، اقدام به تکمیل فرم اشتراک اینترنت از طریق اتوماسیون اداری می نماید و به مدیریت فناوری اطلاعات ارسال می دارد. کاربر مربوطه نام کاربری و رمز عبور خود را از طریق پیامک دریافت می کند.
 
لازم به ذکر است به همراه داشتن کارت ملی جهت کلیه کاربران متقاضی اشتراک اینترنت، اعم ازشخصی و اداری الزامی است.
برای مشاهده اطلاعات اشتراک اینترنت خود کلیک کنید.